Η εταιρεία
Η εταιρεία
Η εταιρεία του Πάρι Γιαννίκου ιδρύθηκε το 1999 από τον ίδιο και τον αδελφό του Βασίλη.
Από το 2000 έως και το 2010 σχεδίαζε τα σκάφη της X-TRIM και άλλων κατασκευαστών.
Κατά σειρά ήταν 28 CABIN (2000), 31 CRUISER, 31 OPEN, 665 FIGHTER, 28 RACER και AMERICANA 33.
Το τελευταίο δημιούργημα της εταιρείας είναι το FUNKY 500.
Όλα τα σκάφη της ήταν και είναι πρωτοποριακά για την εποχή που σχεδιάστηκαν και πολλές σχεδιαστικές ιδέες που διαθέτουν σημερινά σκάφη, είναι αρχικές ιδέες του σχεδιαστή. Πχ : το 31 CRUISER ήταν το πρώτο σκάφος παγκοσμίως που σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί ως RIB με καμπίνα, επίσης το μοντέλο 31 OPEN ήταν το πρώτο RIB παγκοσμίως με καμπίνες ταμπούκι εμπρός και πίσω και πολλά ακόμη.
Όλοι οι σχεδιασμοί έγιναν σε 3D με μεγάλη λεπτομέρεια.
Ένα άλλο σημαντικό που έκανε η εταιρεία ήταν η κατοχύρωση του σχεδιασμού των σκαφών της, με πρώτο το 28-31 CABIN και OPEN (ΟΒΙ 1004077).
Έκτοτε πολλές ελληνικές εταιρείες ακολούθησαν το παράδειγμα της X-TRIM και σχεδίασαν από λευκό χαρτί τα σκάφη τους με αποτέλεσμα την άνοδο των ελληνικών σκαφών παγκοσμίως.
Αποτελεσματικότητα
Τα σκάφη μας είχαν πάντα καινοτόμο προσανατολισμό.
Η διαδικασία σχεδιασμού τους και κατασκευής τους ήταν πάντα η εξής :
Αρχικό σχέδιο
Πρώτο καλούπι
Πρωτότυπο σκάφος
Δοκιμές (πολλές)
Επανασχεδιασμό με τα πρακτικά συμπεράσματα
Τελικό καλούπι
Παραγωγή
Το τελικό προϊόν ήταν πάντα αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας και μας επέτρεπε να καινοτομούμε με ασφάλεια για τον πελάτη.
Η Ελλάδα είναι γνωστό ότι έχει ιδιαίτερες θάλασσες λόγω της γεωγραφίας της. Γρήγορες αλλαγές ανέμου, πολυμορφία κυμάτων με μικρή απόσταση το ένα από το άλλο, αλλά με σχετικά μεγάλο ύψος.
Τα κύματα των άλλων θαλασσών (Μεσόγειος, Ωκεανοί) έχουν εντελώς διαφορετική μορφή εκτός από κλειστές θάλασσες και κόλπους.
Αποτέλεσμα αυτών των διαφορών είναι ότι χρειάζεται διαφορετικός σχεδιασμός γάστρας προκειμένου να πετύχουμε τους παρακάτω παράγοντες που είναι πολύ καθοριστικοί :
Πλανάρισμα σε χαμηλές ταχύτητες χωρίς ορθοπλώρισμα.
Πλώρη με μεγάλο V για να μπορεί, στο βαθμό που είναι εφικτό, να εκτοπίζει τα κύματα.
Λίγες μοίρες στο transom ( πίσω V) για μεγάλη υδραυλική πίεση (lift).
Όλα τα παραπάνω μας κάνουν να συνεργαζόμαστε με τη θάλασσα και τα σκάφη να μπορούν να ταξιδεύουν με όλες τις καιρικές συνθήκες.
Σκοπός
Η εταιρεία μας είχε και έχει σκοπό να συνδυάζει την κατασκευή σκαφών με προχωρημένη τεχνολογία στη γάστρα, καταστρώματα (deck) με όλες τις ευκολίες για τις εξορμήσεις σας και επιλογή υλικών που να δίνει την δυνατότητα των μεγάλων εγγυήσεων (6 χρόνια).
Ποιότητα – Συμπεριφορά – Αξιοπιστία στη θάλασσα
VALUE FOR MONEY ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΚΑΦΗ